måndag 1 februari 2010

Det vänder

Gårdagen rent ut sagt sög.
Idag däremot, är en toppen dag !!
Väcktes av att mobilen ringde, blev genast förbannad..
Men såg sen att vet var ett nummer jag inte kännde igen.. humm..
Svarade med min hesa morgonröst.
- Hej, jag ringer från Coop Logistik AB..........

YES !! Dom nappa !! äntligen !!
Ska på arbetsintervju på torsdag, göra lite tester och så.
Hoppas hoppas hoppas !!!

Har inte blivit inkallad till lillhärad något denna vecka, så dom det ser ut nu så består min vecka av :
Måndag- ledighet
Tisdag- Ledighet
Onsdag-ledighet
Torsdag - arbetsintrevju
Fredag- Stefan (plast-pappa) tattuerar sig hos Pierre så jag följer med, party på kvällen för Matsson kommer hem på besök från sälen

Kommer bli en mkt rastlös vecka... visst är det skönt att vara ledig.. men jag blir ju så rastlös !!
Vill jobba.. men nu när min skruttgubbe på jobbet har gått bort så känns det ju inte riktigt lika kul.. men men. Så är det när man jobbar med människor.

1 kommentar:

  1. Får gratulera till arbetsintervjun.. Hoppas det går fin fint.. /Sindy

    SvaraRadera