söndag 7 februari 2010

Söndag

Just det, jag har det här stället att uppdatera också.
Helgen ?
I fredags så följde jag med Matsson och hans vänner till Boll o bob och drack cocacola =)
Väldans trevligt. Satt där och skratta in på de sena timmarna, tillsist gick alla med på att ge upp för kvällen, så jag skjutsade hem alla pojkar och pös hem till mig med Matsson i bagaget och slog igång en film.
Lördag blev en riktigt lugn och skön dag.
Tog det lilla lugna med allt, körde hem Matsson och började pyssla lite inför kvällen.
Kvällen begav jag mig till Maggie med Julia o Karin o co på förkaka.
Tog det lilla lugna där också. Så skönt att ha minnet och kontrollen med sig för en gångs skull.
Som kvällen var igår önskar jag att alla min utekvällar kommer vara i fortsättningen.
Sa adjö till Matsson som åker tillbaka till sälen igen, buhuu.


Imorgon väntar Fystest inför Coop lager, jobba kväll på Lillhäradsboendet och sjunga för Ankan som fyller 20 år !!

hihihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar