onsdag 10 februari 2010

Ajdöss

Nu va Johan nyss här och hämta hondan. plutten.
Får låna hans volvo medans. Uh. jag som hatar gamla volvos (A)
haha jag kommer skämmas ihjäl ! Jaja, det är väll förhoppningsvis bara en dag det handlar om.
Jaja, va och gymmade idag. sköönt. måste få upp kondisen bara. hatar konditionsträning.
Nu ska jag in i duschen och testa Tresseme shampoo & balsam. Se om de är så jäkla bra.
Jag har dock ett problem jag inte förstår mig på !!??
Detta sker BARA på bilddagboken. Ingen annan hemsida. Trodde det hade med min dator att göra, men kom på att samma sak skedde på jobbet idag ?
Och när jag kollar runt verkar det bara vara jag som råkar ut för det också ?
Jag blir galen !!


4 kommentarer:

  1. Hur var schampo och balsam? Funderar på att skaffa jag med eftersom alla snackar så bra om det. Var det värt?

    SvaraRadera
  2. sv: ja du får se snart :D har nyss smort in allt så ska bara vänta tills det har sjunkit in lite mer innan jag tar bilder. Dom säger inte så mkt faktiskt. Dom är medvetna om att jag är vältatuerad och det är ju inga vulgära tatueringar utan väldigt tjejiga och fina så jag tror inte det är några problem :)

    SvaraRadera
  3. Det är väll en Ford du har lånat !?

    Pappand

    SvaraRadera
  4. Prova köra Google Chrome eller Firefox som webbläsare så kanske det slutar. Jag var rätt osams med explorer som höll på med mupp-meddelanden hela tiden förut.

    SvaraRadera