måndag 22 februari 2010

I only wanna be with you

Helgen har varit full frys.
Kan nog inte med ord beskriva fredagen i eskilstuna med Didi o co. Haha!
Klart bäst var att Didi inte visste var hon bodde, så vi hamna i ngt industri område (när vi egentligen hade 5 minuters gåväg) och att en främmande man gav oss skjuts och coccosbollar.
Lördag kände jag inte för att sitta hemma.
Så Tintin och jag tog oss till stan på lite lösdagssup.
Söndag låg jag mest utslagen och försökte mig på att bli människa igen.
Älskar baksmällor.

Idag blev det första dagen ute på själva lagret, med brevidgående då.
Skoj skoj ! Och allt detta ögongodis !! Oh my gooood !!
Synd att man har värsta termokläderna på sig, hade inte klagat på dessa karlar lite mer lätt klätt!

Så fick jag även hem min keps från junkyard idag !
Loovley !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar