söndag 31 januari 2010

Nejjee

Söndagar, idag minns jag verkligen varför man HATAR söndagar.
1. Dom går så fruuktansvärt långsamt.
2. Oftast kommer dom med någon dålig nyhet.
3. Man känner sig ensam
4.Det går inget bra på tv förren sent på kvällen, så man har exakt ingenting att vila ögonen på under dagen.
5. Det är en dag då alla klagomål plötsligt lättar ens hjärta.

Ne usch, fyfan, och balle, för söndagar !
Allt detta kan ha att göra med att jag fick min mens idag också.. 12 dagar för tidigt ?!

Trots att jag typ fortfarande känner mig illamående sen partyt i fredags så längtar jag till kommande helg.
Mest för att få lite action antar jag.
Och snart släpps bomben, mor och steffe kommer hem från göteborgs trippen över helgen.
Har varit så skönt att vara ensam.
Om man ändå hade en lägenhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar