söndag 24 januari 2010

klaaaaad !

En stooooor tyngd har trallat av mina axlar !
Johan kom förbi idag och tog en titt på Hondan min.
HAN SKA SVETSA DEN !!!
Jag är så jävla glad så jag tror jag ska spricka !! Min hjälte säger jag bara !!
Nu känner jag såhär. Jag skiter i vad alla andra säger.
Hondan stannar hos mig, och så är det.
Den ska piffas till lite också, nu när jag inte har nå föler tattuerings projekt på ett tag så kan jag lägga pengar på min lilla svarta plutt istället. Älsklingen !
Allt ska bli så braaa.

tjihi !

1 kommentar:

  1. Härligt syster! :) Tycker att du gör rätt beslut i att låta den stanna. Den funkar ju som sagt under huven och köper du en annan bil finns ju risken att andra problem som inte är lika lätta att fixa tillkommer.

    Bilexperten har sagt sitt.

    :)

    SvaraRadera