söndag 1 augusti 2010

New

Har nu bott i min lägenhet i 2 veckor och 2 dagar.
Trivs som bara den.
Denna helg är jag dock utkörd pga tapetsering av vardagsrum och kök.
De blir niiiice.
Är även utan internet, med de kommer den 8/8.
I fredags förmiddag på jobbet lyckades jag med nå fint.
Körde på min fot på jobbet med trucken.
Blev tjuttjut-taxi till akuten, där det konstaterades att en benflisa hade tagit ett skutt iväg. Ingen brutet TACK OCH LOV !!
MEN... jag vill skita läkare i ansiktet.
Inga kryckor, ingen sjukskrivning, inga smärtstillande...
Ska jaga dom jävlarna med en truck till döds om de nu krävs, se om dom fattar lite bättre då.
Denna smärta är inte cool.
Men jag är jävligt nöjd över att ha foten kvar.

hejhopp.

1 kommentar:

  1. Tjenare!

    Jag hittade klänningarna... hmm jadu hur ska jag förklara.
    Du vet Åhlens? ja, 1 våning upp. där finns även en "skate affär" och en affär bredvid den. Så där är det, haha.
    :D

    SvaraRadera