torsdag 5 augusti 2010

Hippetihopp

Det blev lite fördröjning på tapetseringen i lägenheten. Men idag blev det klart.
Och jag måste säga att jag är riiiktigt nöjd !!
Lägger upp bilder sen när jag har tillgång till internet hemma.
Är för tillfället på besök hemma hos Mamma. Hon är dock i sthlm med mormor, men de är nog påväg hem nu.
Så ska släpa med mig mamma och Stefan hem till mig sen och få hjälp med att ställa tillbaka sängen och resterande möbler. Även skriva upp alla saker som fått legat nerpackat, som t.ex barbord och tavlor.
Nästa projekt blir att lägga nytt golv.
Får lön den 15:e, så ska försöka få det gjort den helgen.

Allt känns så bra. Saker som jag aldrig trodde skulle bli av i mitt liv har äntligen börjat falla på plats. Kan inte vara mer nöjd med livet.
MEN... skulle absolut inte klaga om jag fick ha en fullt fungerande kropp för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar