måndag 10 maj 2010

HATA !!

Jag är nog på botten av den djupaste botten nu !!
Ringde till läkaren i torsdags för att be om en telefontid med min familjeläkare.
Någon tid fanns inte förrän på måndag. För sent eftersom jag behövde hennes åsikt innan lördag.

Jag: Min rygg känns bra, MEN, jag känner fortfarande av ryggskottet. Min sjukskrivning har gått ut, vågar jag jobba på lördag nu fast jag fortfarande känner av ryggen?

Sjuksköterska: Ja, du har ju varit hemma ett tag nu, så det borde ju gå... Testa att jobba du.

Ärligt talat det mest inkompetenta svar jag någonsin har fått.
Men vad skulle jag göra, bara att knalla till jobbet.
Så jag jobbade lördag - söndag.
Och nu känns ryggen jävlig igen !!
Jag vill gräva en grop. En djup jävla grop.
Och där vill jag stanna och bli bortglömd.

Jag kommer aldrig få jobbet =(
Jag borde bara slappna av och inte tänka så mkt på detta, men hur ska jag kunna låta bli när det är min framtid det handlar om !!

Min chef lär ju tro att jag är en liten korkad myttoman som ljugit mig till jobbet för att sen vara sjukskriven under hela min prövotid.
Jag vill verkligen inte annat än att jobba! Jag älskar jobbet !!
Jag vill inte vara hemma, jag vill ha något att gå till, ha något att se fram emot.

Fyfan vad jag mår piss över dethär.

1 kommentar:

  1. Hörde att det gick bra på mötet med chefen! Härligt värre! :-) Hoppas att du blir helst bra snart nu, så du kan kämpa på för fullt på jobbet!

    Ta hand om dig, kusinvitamin <3

    SvaraRadera