söndag 14 mars 2010

Dooowh !

Hehe jag är sämst på detta just nu.
Bloggar regelbundet i perioder så att säga.
Tattoobåten va frän ! De gör vi om ! Helst utan att jobba dagen efter..
Men det gick bra ändå, fick jäkla bra akords minuter dessa två dagar iaf.
Bra med pengar.
Sista timman på båten hur som haver, så tappar jag bort mobilen.. så jäävla typiskt.
Jag hade mobilen i hytten under hela resan, finns ju ändå ingen mottagning lixom.
Sista timman så va vi ju ändå i sverige och det gick utnyttja mobilen lite igen, så jag tog med den i fickan, eftersom jag ändå var nykter dag 2..
Men som om det skulle vara till någon hjälp. Vipps så va mobilen borta.
Så nu går jag inte att nå på mitt vanliga nummer förrän i mitten av veckan.
Har iaf köpt en ny mobil och ett tillfälligt simkort så jag inte är helt lost.

Nåja. Tv:n väntar resten av kvällen typ

*16.40 repris Desperate housewives
*17.40 repris Grays Anatomy
* 20.00 Wipeout
* 21.00 Ballar av stål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar